Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2007

Γράμμα παντρεμένου σε περιοδικό υπολογιστών

Για να τηρηθούν και οι ισορροπίες και αφού μου έστειλαν το Γράμμα παντρεμένης σε περιοδικό υπολογιστών, είπα να γράψω το ανάποδο!!! Διαβάστε λοιπόν...

Αγαπητό PC-Solutions,

Πέρσι, έκανα αναβάθμιση από το Γκόμενα 5.0 στο Σύζυγος 1.0 και
παρατήρησα πως το καινούριο πρόγραμμα άρχισε να κάνει αναπάντεχες αλλαγές
στα λογιστικά φύλλα, περιορισμένη πρόσβαση στις εφαρμογές Μωρό μου, Αγάπη μου και
Σε θέλω τώρα που παλιότερα, στην έκδοση Γκόμενα 5.0, δούλευαν
απρόσκοπτα.

Επίσης, το Σύζυγος 1.0 απεγκατέστησε πολλά άλλα πολύτιμα προγράμματα όπως το Πήγαινε στο γήπεδο 9.9 και εγκατέστησε ανεπιθύμητα Popups, όπως τα Πάμε στις φίλες μου για καφέ 5.0 και Κυριακή φαγητό στη μάνα μου 8.0.

Το Διάλογος 1.3 δεν τρέχει πια ενώ το Καθαριότητα 2.6 εκκινεί αυτόματα στο windows start up, δοκίμασα να τα σταματήσω από το msconfig στο run των windows αλλά τίποτα το σύστημα κάνει τα δικά του!


Προσπάθησα να τρέξω το Μωρό μου σε θέλω 5.3 GOLD edition... αλλά εις μάτην.

Ένας απελπισμένος άντρας.



Απάντηση

Αγαπητέ Απελπισμένε άντρα?

Έχε υπ' όψιν πως το Γκόμενα 5.0 είναι ψυχαγωγικό πακέτο ενώ το
Σύζυγος 1.0 είναι λειτουργικό σύστημα, με απαιτήσεις από τον χρήστη. Προσπάθησε να δώσεις την εντολή C:\Nomiza_pws_den_tha_allazes_meta_to_gamo.exe και εγκατέστησε το Είμαι ο άντρας του σπιτιού 6.2 σε original έκδοση.

Λογικά, το Σύζυγος 1.Ο θα εκκινήσει αυτόματα τις εφαρμογές Λες να βρει γκόμενα 3.0 και Ας του κάνω το χατίρι 7.0 σε random λειτουργία.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Υπερβολική χρήση του παραπάνω προγράμματος μπορεί να προκαλέσει την κλήση
των screen saver Φεύγω με τα παιδιά και πάω στη μάνα μου 2.5 και Θα τα πεις με το δικηγόρο μου 6.1 (Το Θα τα πεις με το δικηγόρο μου 6.1 ίσως προκαλέσει
σοβαρά προβήματα στο registry του υπολογιστή σας, κάτι που δεν σβήνει από το σκληρό δίσκο ούτε με format).

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει εγκατάσταση του Είμαι άντρας και ότι πω θα γίνει 1.0 και μην σκεφτείτε καν να τρέξετε τα βοηθητικά αρχεία Ερωμένη 2005 BETA και Γκόμενα 3.8 unregisterd (δεν είναι συμβατά με το Σύζυγος 1.0 και μπορεί να προκαλέσουν κατάρρευση του συστήματος και πλήρης καταστροφή του λειτουργικού).

Συνοψίζοντας, το Σύζυγος 1.0 είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα, με τεράστια μνήμη, που θυμάται για πολύ μεγάλο διάστημα τις λάθος εφαρμογές-εντολές σας.

Σκεφτείτε σοβαρά την απόκτηση συνοδευτικών προγραμμάτων που θα βελτιώσουν την απόδοση του σημαντικά.

Συστήνουμε το Πολλά δώρα 3.0 με autoupdate, Η μαμά σου είναι Θεά 5.3 και το Είσαι η καλύτερη γυναίκα που γνώρισα 10.1 με την επιλογή 'εκτέλεση κατά την εκκίνηση'.


Με εκτίμηση.

Ο admin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα