Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2007

FaceBook - to be or not to be??

Γεια σας και πάλι!!! Σήμερα (Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007) διάβασα ένα άρθρο στην εφημερίδα Ημερησία, σχετικά με το FaceBook. Κάθε Σάββατο θα πάω στο περίπτερο, θα τη αγοράσω και θα είναι στο γραφείο μου όλη την εβδομάδα μέχρι το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Για όσους δεν γνωρίζουν τι ακριβώς είναι το FaceBook, (για συντομία από εδώ και κάτω FB) με μια φράση μπορώ να σας πω: ακόμα μια ιστοσελίδα στο www κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ φίλων-γνωστών. Η διαφορά του με ότι έχω δει εγώ προσωπικά μέχρι τώρα, είναι η αναζήτηση ατόμων που ήδη γνωρίζουμε ή έχουμε στις επαφές μας στα mail accounts του καθενός μας. Τα άτομα αυτά μπορεί να βρίσκονται σε άλλη χώρα ακόμα και σε άλλη ήπειρο. Αυτό δεν αποτελεί κανένα πρόβλημα στο FB, καθώς μόλις ολοκληρώσουμε το απαιτούμενο και γνωστό σε όλους register θα δημιουργηθεί η προσωπική μας σελίδα και θα ξεκινήσει η αναζήτηση. Η αναζήτηση αυτή περιλαμβάνει το scanning των επαφών μας στο MSN, yahoo, Gmail κτλ με απόττερο σκοπό να δούμε αν οι επαφές μας σε αυτά τα accounts είναι ήδη μέλη το FB. Τι έγινε, ιδρώσατε κιόλας, δεν σας άρεσε. Αν δεν σας άρεσε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε skip!!

Θα μου πείτε οκ εως εδώ, but where is the catch?? Το αγκίστρι λοιπόν που κρύβετε πίσω από το δόλωμα αν αυτό υπάρχει είναι κατά το άρθρο πάντα το εξής:

Θα μπορούσαν το FBI και η CIA να δουν μέσα από αυτή την διαδικασία ποιος συνδέετε με ποιον; Και τι κοινοί άξονες φιλίας-επικοινωνίας υπάρχουν μεταξύ ατόμων που βρίσκονται στην ίδια χώρα ή ακόμα και σε άλλη ήπειρο!! Όντος το FB αποτελεί από μόνο του ένα πολύ καλό database. Ίσως έτσι θα ήταν πιο εύκολο να βρεθούν και να εντοπιστούν εγκληματίες ή άλλα κακοποιά στοιχεία.

Τώρα εγώ που δεν είμαι τίποτα από όλα αυτά τι με νοιάζει, εγώ απλά επικοινωνώ με τους φίλους μου thats all!! Προσωπικά έχω λογαριασμούς τέτοιου είδους σε πάνω από πέντε ιστοσελίδες του ιδίου τύπου. Δεν τις αναφέρω για να μην μου πείτε ότι σας ξεσηκώνω να πείτε στα "bigbrother web sites". Έτσι και αλλιώς ένας απλός λογαριασμός είναι you can always "erase and rewind" που λέει και το τραγούδι!!

Τέλος έτσι για την ιστορία θα σας πω, ότι ο μπαμπάς του FB είναι μόλις 23 ετών παρακαλώ και σήμερα είναι μεγάλο στέλεχος της εταιρίας που διαχειρίζεται το εν λόγω site. Η ονομαστική αξία αυτής αγγίζει τα 15 δις USD!!! Πω πω και εγώ στα 31 τι κάνω εδώ.......έφυγα πάω να φτιάξω το just4fun Book

In case I don't see you, good morning, good evening and good night!!!

1 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger ml είπε...

Συμφωνω απολυτα μαζι σου Παυλο.
Αυτο που δεν γνωριζω ειναι κατα ποσο γινεται παραβιαση των προσωπικων μας δεδομενων οχι απο το ιδιο το facebook αλλα απο ολα τα υπολοιπα που σε βομβαρδιζουν οταν γινεις μελος / applications - invitations οι οποιες ειναι ανεξαρτητες απο το facebook αλλα για να τις χρησιμοποιησεις πρεπει να δωσεις το οκ να << γνωρισουν ποιος εισαικαι να εχουν προσβαση στις πληροφοριες που δινεις ! >>

29 Νοεμβρίου 2007 - 1:11 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα