Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2007

Mobile sms spams!!!

Δύο μέτρα και δύο σταθμά;

Οι νόμοι τελικά είναι για τους ισχυρούς;

Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό;


Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά μεταξύ τους. Θα καταλάβετε αμέσως αν καταφέρω να γράψω τόσο γρήγορα αυτά που σκέπτομαι τώρα, πιστεύω πώς όποια απορία σας θα λυθεί.


Τελείωσα το Λύκειο (4ο Λύκειο Νέας Σμύρνης) το 1993, όμορφα χρόνια τότε, τελικά όσο πιο πίσω πας χρονικά τόσο καλύτερο είναι. Μπορεί όμως και να αισθανόμαστε όλοι έτσι ίσως γιατί στα χρόνια αυτά θυμάται ο καθένας μας τον εαυτό του λίγο πιο ξένοιαστο. Anyway that's not the point here!


Τότε λοιπόν 4 έως 5 συμμαθητές μου σε σύνολο τουλάχιστον 450 μαθητών, είχαν κινητό τηλέφωνο. Σήμερα φυσικά το έτος 2007 όλα έχουν αλλάξει άρδην και μάλιστα αντιστρόφως ανάλογα. Τώρα μάλλον οι 4 έως 5 μαθητές είναι αυτοί που δεν έχουν κινητό. Δεν το κατηγορώ αυτό καθόλου, προσωπικά εγώ δεν κάνω βήμα χωρίς το κινητό μου. Πες το συνήθεια, πες το εξάρτηση ότι θέλεις, όμως η αλήθεια είναι αυτή και νομίζω πως ισχύει το ίδιο για τους περισσότερους ή τις περισσότερες από εσάς. Αν τώρα αυτή η αλλαγή είναι για το καλό μας δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Το μόνο που μας δίνουν μέχρι στιγμής, είναι μια αίσθηση σιγουριάς και μας γλιτώνουν από το περίμενε και περίμενε στο δρόμο, αφού με ένα απλό sms τακτοποιούνται όλα.


Ο λόγος που γράφω αυτό το post είναι γιατί θέλω να αναφέρω ένα αρκετά σημαντικό disavantage αυτού του must gadget. Πρόσφατα είχαμε βουλευτικές εκλογές και πρίν από λίγες μέρες, εκλογές για την ανάδειξη πολιτικού αρχηγού στο ΠΑΣΟΚ. Σε αυτό το σημείο πρέπει να σας αναφέρω ότι ουδέποτε ήμουν εγγεγραμμένος πουθενά, εννοώ σε κλαδικές κτλ. Μπορεί λοιπόν να μου πεi κάποιος που βρήκαν το κινητό μου, και καλά άντε και το βρήκαν σιγά το πράμα, όμως με ποιο δικαίωμα μου στέλνουν spam sms!!! Ψήφισε εμένα, ευχαριστώ ο άλλος, αν είναι ποτέ δυνατόν. Τι ξεφτίλα είναι αυτή. Μα υπάρχει ποτέ περίπτωση να ενημερωθείς για μια υποψηφιότητα από ένα sms και να τον ψηφίσεις κιόλας;


Αν αυτή η αυθαίρετη χρήση του προσωπικού αριθμού μου, και τονίζω την λέξη προσωπικού, γιατί εγώ το πληρώνω από την τσέπη μου, όχι ο εργοδότης μου, ούτε κανένας άλλος, δεν είναι καταπάτηση των προσωπικών μου δεδομένων τότε τι είναι;


Δεν μας έφταναν τα spam mails τώρα θα έχουμε και spam sms. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι και σε κάποιο/κάποια από εσάς θα έχει τύχει κάτι αντίστοιχο. Σε μια εποχή που κυνηγάνε τα mp3, τα podcasting, τα p2p sharing και τόσα άλλα, η αυθαίρετη αυτή χρήση ένος προσωπικού αριθμού είναι αν όχι νόμιμη, επιτρεπτή και κοινός αποδεκτή. Είπαμε όμως 2 μέτρα 2 σταθμά κτλ κτλ κτλ


Τα λέμε, pavlos340

1 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger sonia είπε...

καλως ηρθες στο κοσμο του χειροτερου μελλοντικου εχθρου μας...την εξελιξη της τεχνολογιας!!!

13 Νοεμβρίου 2007 - 8:09 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα