Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2007

"Ο γάιδαρος του διπλανού μας..."

Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από την δημιουργία αυτού του blog και παρόλο που μπήκα πολλές φορές στον πειρασμό να γράψω την άποψή μου για την Ολυμπιακή δεν το έκανα, κρατήθηκα. Μέχρι εδώ όμως, δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο. Όλο αυτό το διάστημα που η ΟΑ είναι το πρώτο θέμα στα νέα της ημέρας, έχω διαβάσει όλα ή σχεδόν όλα τα άρθρα των εφημερίδων, μια που σήμερα το internet μας δίνει αυτή την δυνατότητα με τις online εκδόσεις.


Αν έχετε διαβάσει και εσείς τα σχετικά άρθρα για την ΟΑ, τότε θα καταλάβετε το ύφος του post. Αν όχι, μάλλον αυτό το post δεν θα σας πει και πολλά. Ούτως ή άλλος δεν προσπαθώ να σας διαμορφώσω άποψη για το θέμα, απλά την γεύση που μου άφησαν όλα αυτά γράφω και that's all!! Τώρα θα μου πείτε ποιος θα τα διαβάσει όλα αυτά, οι 97 του crewroom57 θα το διαβάσουν σίγουρα, τώρα αν το διαβάσει έστω και ένας παραπάνω, μου φτάνει!!!


Να κλείσει, να πουληθεί, να γίνει εκκαθάριση, εδώ έκλεισε η Pan Am και η Swissair ας κλείσει και η Ολυμπιακή. Μας τα έχει ζαλίσει με τις καθυστερήσεις, ας πάει από εκεί που ήρθε!!! Όλα αυτά μου θυμίζουν μια παροιμία, παλιά και αγαπημένη που άκουσα πρώτη φορά από τον φίλο-κουμπάρο-αδερφό μου Κώστα. “Αντί να ζητάμε από το Θεό να μας χαρίσει ένα γάιδαρο, θέλουμε να ψοφήσει ο γάιδαρος του διπλανού μας” Ειλικρινά δεν ξέρω γιατί, αλλά μέσα σε αυτή την παροιμία χωράνε όλα.


Να σαι καλά ρε Κώστα, όποτε λέω αυτή την παροιμία σε ακούω να την λες, και γελάω!!! Στην προκειμένη περίπτωση ο γάιδαρος είναι η ΟΑ μάλλον. Η Ολυμπιακή πετάει από το 1957 και σύμφωνα πάντα με δηλώσεις υπουργών και άρθρα έγκριτων εφημερίδων, ένα είναι σίγουρο, η κακή οικονομική διαχείριση της εταιρίας όλα αυτά τα χρόνια. Μια που είναι της μόδας οι αριθμοί και τα νούμερα, ας μιλήσουμε λοιπόν στην γλώσσα των αριθμών. 2007-1957=50 χρόνια λειτουργίας δεν έφτασαν να βρει η εταιρία το σωστό δρόμο. Για δώρο λοιπόν στην 50ετία της ας της δώσουμε την πρόθεση του lock-out. Το ονομάζω πρόθεση γιατί εγώ ακόμα έτσι το βλέπω, σαν πρόθεση και ελπίζω να μείνει πρόθεση και να μην γίνει πράξη!!!


Δεν θα μπω στην διαδικασία των τηλεοπτικών παραθύρων, είπαμε, την γεύση και το συναίσθημα που μου άφησαν όλα αυτά σας λέω ή καλύτερα σας γράφω. Η επόμενη μέρα χωρίς την Ολυμπιακή μοιάζει τρομακτική και εφιαλτική, τουλάχιστον για μένα. Το γιατί δεν θα το γράψω, ίσως γιατί μέσα μου αυτή η μέρα δεν μπορεί να υπάρξει in vitro.


Anyway....2007-1957=50 χρόνια πτήσεων με ασφάλεια!!!!


Ολυμπιακή σου εύχομαι να τα 1.000ασεις με ανοιχτά τα φτερά σου!!!


Υ.Γ. Πρωτοσέλιδο στην Ημερησία του Σαββάτου..."Τέσσερις φορές η Aegean και μια φορά η Ryanair κάρφωσαν την Ο.Α. στις Βρυξέλλες"


Ο θάνατός μου, η ζωή σου....ή καλύτερα η ζωή μου μέσα από το θάνατό σου στη δημοτική. Εκεί που είσαι ήμουνα και εκεί που είμαι θα σαι λέω εγώ!!!

Τα λέμεεε




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα