Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

Zougla online - tv - blog - ktl ktl ktl


Καλημέρα καλησπέρα! Καλό μήνα.....


Επειδή δεν πιστεύω στις συμπτώσεις και ότι γίνεται πάντα γίνεται για κάποιο σκοπό, καλό ή κακό, έτσι πιστεύω ότι έγινε και με τη zougla online. Μη μου πείτε ότι δεν έχετε ήδη δει! Ναι λοιπόν ο Μάκης έφτιαξε την δική του TV-Blogzougla-efimerida, και πολύ καλά έκανε. Τώρα θα μου πείτε οκ μέχρι εδώ τις συμπτώσεις τι τις ήθελες; Αφού ρωτάτε θα σας απαντήσω αμέσως.

Όλοι θα θυμάστε το σάλο που είχαν προκαλέσει όλα τα blogs με τις διαμαρτυρίες για τις πυρκαγιές με αποκορύφωμα την τεράστια συγκέντρωση στο Σύνταγμα. Πολύ αργότερα τον χαμό που είχαν προκαλέσει διάφορα blogs στις εφημερίδες και στις τηλεοράσεις με διαφορά post. Με αυτό τον τρόπο έπαιξαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τουλάχιστον ως πρώτο θέμα τα Ελληνικά blogs. Αυτό λοιπόν είχε ως σκοπό να μάθει και ο τελευταίος Έλληνας που δεν έχει pc, δεν έχει internet, και γενικός απέχει απ όλα αυτά τι σημαίνει blog και ποια ακριβώς είναι η δύναμή του. Φυσικά μαζί με τον Έλληνα που περιέγραψα πριν από λίγο, κατάλαβαν και οι δημοσιογράφοι την πραγματική δύναμη των blogs που τόσο πολύ περιφρονούσαν και δεν υπολόγιζαν τόσο καιρό!!!

Έτσι ο Μάκης τον οποίο πάω με χίλια, έφτιαξε την δική του online εφημερίδα-TV-blog-ειδήσεις κ.α. πολλά! Δεν θα σας βάλω το link εδώ, όχι δεν θα αλλάξω τη στατιστική του Μάκη. Ένα απλό search στο Google με τη λέξη zougla θα σας βγάλει στο επιθυμητό σημείο! Σε επίσημη έρευνα που διάβασα σε έγκριτη εφημερίδα, ανέφερε σε σχετικό άρθρο ότι στην Ελλάδα το 60% των αντρών, για την ενημέρωση τους προτιμούν το internet και όχι την τηλεόραση και τα δελτία τους, με ποσοστό άνω του 60%. Εγώ το πιστεύω αυτό ακράδαντα, μια και ο ίδιος αυτό κάνω. Έχω να δω δελτίο ειδήσεων ούτε και εγώ θυμάμαι από πότε!!! Γιατί να μου σερβίρουν ότι θέλουν, όπως θέλουν, και όποτε θέλουν. Αφού μπορώ μόνος μου να ψάξω και να διαβάσω αυτά που με ενδιαφέρουν ή τουλάχιστον έχουν αντικειμενικό ενδιαφέρον για όλους!!! Γιατί να μου διαλέγουν πρώτη είδηση τον σκύλο τάδε...του τάδε...και όχι τα προβλήματα των νησιών μας - τα προβλήματα της "Γαύδου" εν κατακλείδι!!! (Δεν ζω στη Γαύδο αλλά ξέρω τη μεγάλη διαφορά της Αθήνας από όλες τις άλλες πόλεις της Ελλάδας)

Αυτά λοιπόν τα είδε ο Μάκης και πρωτοπόρος όπως πάντα, έκανε την κίνηση ματ και πιστεύω πως του βγήκε!! Οι μισοί που μπαίνουν στο Facebook από την Ελλάδα, ένα απλό κλικ να κάνουν στην internetiki zougla του Μάκη...θα crash-αρουν οι servers του Google analytics!!!!


Τα λέμε!!!!

Blogspoters.... το χωράφι τώρα θερίζει!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα