Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2008

Seaside kous kous...akous akous


Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς

Μια από αυτές τις μέρες βρέθηκα όπως όλοι σας φαντάζομαι, στη παραλία. Στη θάλασσα πως το λένε....πήγα για μπάνιο. Ώρα - 14:30, καφές - φρέντο εσπρέσο σκέτος, περιοδικό ανάλογο, παραλίας.....δεν θα σας πω την έκδοση, τσάμπα διαφήμιση δεν κάνω...τέλος!!! LoL

Εκεί λοιπόν που είμαι έτοιμος να κατασπαράζω το περιοδικό μου, να καρακαταπιώ τον καφέ μου και να μαυρίσω μέχρι να γίνω ξάδερφος του Henri, αρχίζει το θάψιμο στην διπλανή ομπρέλα. Δεν λέω ότι εγώ δεν το έχω κάνει, ούτε προσπαθώ να σας πω ότι είναι η πρώτη φορά που μου έτυχε κάτι τέτοιο, αλλά εδώ το πράγμα αλλάζει και θα καταλάβετε το γιατί λίαν συντόμως.

Πόσες φορές κάποιος φίλος δεν έχει φέρει στην παραλία για πρώτη φορά την κοπέλα που γνώρισε στις διακοπές, στο πανεπιστήμιο, στη δουλειά, σε κάποιο club ή όπου αλλού μπορεί να πάει το μυαλό σας!!! Μόλις θα φύγουν κατά 99,9% αρχίζει μια .... ας την πω κοινωνική κριτική, ανταλλαγή απόψεων, ή καλύτερα έκθεση και παράθεση των πρώτων εντυπώσεων. Δεν το κατακρίνω, άλλωστε τις περισσότερες φορές τα σχόλια αυτά, είναι καλοπροαίρετα και μοναδικό σκοπό έχουν την ομαλή είσοδο ή έξοδο ενός καινούργιου ατόμου σε μια ομάδα φίλων και that's all!!!

Τώρα θα μου πείτε τι σχέση έχουν όλα αυτά μεταξύ τους και αφού δεν τα κατακρίνω γιατί τα γράφω και σε blog. Όλα τα προαναφερθέντα στοιχειοθετούν την άποψή μου περί του θαλασσινού κους κους...που μάλλον θα έπρεπε να είναι ακούς ακούς!!!

Λοιπόν πάμε από εκεί που κατασπαράζω το περιοδικό και πίνω τον καϊφέ μου!
Στη διπλανή ομπρέλα κάθετε μια παρέα, που ειλικρινά σας λέω φατσικά δεν γνώριζα κανέναν. Όμως εκείνη η παρέα γνώριζε ένα συνάδελφο από την δουλειά μου. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Το τι άκουσαν τα αφτιά μου, ονόματα, τηλέφωνα, ιστορίες. Και κάθε τέσσερις φράσεις να σου και το ονοματεπώνυμο του, να το ακούσουν και όσοι δεν το πρόλαβαν στον πρώτο κύκλο των επεισοδίων.

Το συμπέρασμα είναι ένα. Ο κόσμος είναι μικρός, πολύ μικρός, πιο μικρός απ' ότι φαντάζεστε. Ένας σωστός κύριος ή μια σωστή κυρία δεν λέει ποτέ ονόματα και ιστορίες μαζί....πάντα ένα από τα δύο και ειδικά κάτω από μια ομπρέλα σε μια παραλία που σφύζει από κόσμο.

Τελικά είναι σοφό καμιά φορά...... καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα