Παρασκευή, 1 Αυγούστου 2008

Numbers vs People


Κατ' αρχήν να ευχηθώ καλό μήνα σε όλους και σε όλες. Ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού, τουλάχιστον για μένα. Πότε μου δεν θεώρησα τον Σεπτέμβριο σαν το μικρό καλοκαιράκι, πάντα τον θεωρούσα μια μεταβατική περίοδο, από την καλοκαιρία στο χειμώνα. Τώρα θα μου πεις παλιά βλέπαμε και τις τέσσερις εποχές...τώρα αυτό τo συζητάμε!!!

Ίσως αυτή η αντίληψη για τον μήνα Σεπτέμβριο, να μου έχει μείνει από την εποχή που ήταν άρρητα συνδεδεμένος με την έναρξη του σχολείου και την λήξη των καλοκαιρινών διακοπών. Ίσως γιατί η αποκορύφωση του Αυγούστου δεν έχει καμία σχέση με τον ήπιο Σεπτέμβριο.

Αν και προσωπικά μόνο μια φορά έχω πάει διακοπές τον Αύγουστο...το optimum για μένα είναι από 15 έως 30 Ιουνίου.
Είπαμε πρώτη του μήνα σήμερα και μου ήρθαν στο μυαλό τα νούμερα. Πηγαίνοντας το πρωί στη δουλειά μου, σκεπτόμενος ότι μπήκε και ο Αύγουστος και θέλω άλλες 5 μέρες για να πάρω και εγώ την άδειά μου...πέρασα έξω από την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος. Έξω από την τράπεζα, ήταν ήδη γύρω στους 10 με 20 ηλικιωμένους, οι οποίοι περίμεναν προφανώς για να πάρουν την σύνταξή τους. Αυτό που κάνουμε εμείς στο ΑΤΜ μέσα σε 45 δεύτερα (μια απλή ανάληψη) αυτοί το κάνουν περιμένοντας σε μια άτυπη σειρά, πριν ακόμη ανοίξει η τράπεζα. Σε καμία περίπτωση δεν υπονοώ ότι αγνοούν την ύπαρξη του ΑΤΜ ή τον τρόπο λειτουργίας του. Απλά πιστεύω αφού η σύνταξη δεν θα φτάσει να δει πότε την 31η του μήνα, έτσι τους μοιάζει πιο σωστό, να πληρωθούν από τον κισσέ, να πουν καλημέρα και καλό μήνα στον ταμία και να συνεχίσουν έτσι την πρώτη μέρα του μήνα!

Παλαιότερα άκουγα από πολύ μεγαλύτερους από μένα να λένε: "όταν ευημερούν οι αριθμοί, υποφέρουν οι άνθρωποι και το αντίστροφο". Σήμερα που δεν ευημερούν ούτε οι αριθμοί ούτε οι άνθρωποι, τι γίνεται??? ...."άλλο φρούτο"

Βλέπω κατά καιρούς στη χώρα μας ηλικιωμένους - συνταξιούχους από άλλες χώρες, να έρχονται στην Ελλάδα για διακοπές, για ταξίδι αναψυχής. Άραγε και στις χώρες από όπου προέρχονται οι επισκέπτες μας, υπάρχει αντίστοιχος αριθμός Ελλήνων συνταξιούχων; Τώρα θα μου πεις, ρε μεγάλε τι λες, ζούμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου, που να πάει ο παππούς και η γιαγιά καλύτερα από την Κρήτη τους!!! Μακάρι να είναι αυτό, μακάρι.

Αφού λοιπόν ζούμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου, είμαι σίγουρος ότι σε όποια παραλία και αν βρεθείτε μια βουτιά θα την ρίξετε!!! Τώρα αν το χωριό σας δεν έχει παραλία, θα γεμίσετε με εικόνες και καθαρό οξυγόνο...όπως και να έχει να περάσετε καλά!!!

Καλό μήνα λοιπόν και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα