Δευτέρα, 4 Ιανουαρίου 2010

ADSL over 24/365 αμ πώς!!!

Η διακοπή της σύνδεσης στο Internet σε όσους κατεβάζουν παράνομα download…στη Γαλλία και στην Αγγλία θα είναι ήδη άμεσα εφαρμόσιμη σε λίγους μήνες. Τώρα το πως θα γίνεται αυτό, είναι πολύ απλό και κατανοητό από όλους. Θα παρακολουθούν (το λεγόμενο monitoring) καθέναν από τους χρήστες και όποιος κατεβάζει παράνομα αρχεία θα λαμβάνει στην αρχή ένα mail προτρέποντας τον να σταματήσει να το κάνει. Αν συνεχίσει παρόλα αυτά, θα λαμβάνει ένα γράμμα στη διεύθυνση του σπιτιού του από τον πάροχο (ISP) με την προειδοποίηση διακοπής της σύνδεσης του internet. Και αν συνεχίζει να υποτροπιάζει η διακοπή της σύνδεσης θα γίνεται πραγματικότητα, σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να εφαρμοστούν και πρόστιμα ή νομικά "κολλήματα".

Και μέχρι εδώ καλά, σίγουρα το κατέβασμα υλικού που υπόκεινται στο νόμο περί προστασίας δικαιωμάτων, είναι παράνομο και σε καμία περίπτωση δεν το υποστηρίζουμε!!! Όμως από την άλλη για να μπορείς να ξέρεις πότε κατεβάζω παράνομο υλικό, θα πρέπει να με παρακολουθείς 24/365. Αυτό δεν είναι καταπάτηση των δικών μου ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσωπικής ελευθερίας; Και μην μου πεις πως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!
Δηλαδή εγώ κατεβάζω δεν κατεβάζω
κάτι παράνομο, θα είμαι υπό παρακολούθηση, μήπως και!! Όλες οι συναλλαγές μου με τις τράπεζες, όλα τα mail, όλα τα chat, για να μην γράφω εδώ καμιά εβδομάδα και γίνω γραφικός, ότι εισέρχεται και εξέρχεται από το modem μου, θα είναι υπό το καθεστώς της παρακολούθησης. Και μου το κάνατε και νόμο, και μου το λέτε κιόλας.

Αν λοιπόν μου αποδείξετε ότι έχετε δίκιο, τότε να σας αναλύσω και εγώ ένα σκεπτικό. Πάντα υπάρχει μια πιθανότητα να μπει κάποιος μέσα στο σπίτι μου και να με κλέψει. Εγώ δεν θα χάσω κάποια από τα οικονομικά μου "οφέλη" αν μου σπάσουν την πόρτα, αν μου κλέψουν την 42αρα LED που χρωστάω ακόμα 365,5 δόσεις?? Αν πάρουν το 1.400ακι μου, με τέλη κυκλοφορίας πληρωμένα 302 ευρά και βάλε κτλ κτλ κτλ....εγώ θα ζημιωθώ ναι ή όχι? Άρα με την πιθανότητα και μόνο ότι μπορεί να υποστώ και εγώ όλο αυτό το οικονομικό ξεπουπούλιασμα...θέλω και εγώ 24/365 την υποστήριξη και προστασία της πολιτείας να εφαρμοστεί σε μένα και στην περιουσία μου με το ίδιο σθένος, την ίδια αγάπη και στοργή!!
!

Τελικά όλη αυτή η λύσσα για την ευρυζωνικότητα κάτι σε μεγάλο αδερφό μου κάνει. Αφού με πείσατε να μην έχω πια fax και να στέλνω ακόμα και για τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις mail, αφού είναι γρήγορο και τσάμπα. Αφού δεν πάω πια στην τράπεζα και τα πληρώνω όλα από το σπίτι μου μέσα από τις υπηρεσίες i-bank, αφού, αφού, αφού...τώρα θα είμαι και κάτω από 24 hours/365 days internet surveillance....μμμ πολύ σπουδαίος αισθάνομαι τελικά...με "δικτυώσατε", μπράβο...τα συμπεράσματα δικά σας.

Αυτά... καλημέρα σας...
Καλή χρονιά και καλή εβδομάδα!!!




Creative Commons License

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα