Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010

Σαν να μην πέρασε μια μέρα...


Φέτος έφτασα αισίως τα 34 ζωή να 'χω και το ίδιο εύχομαι φυσικά και σε εσάς! Από την ημέρα που θυμάμαι να παρακολουθώ πολιτικές συζητήσεις στην ΕΡΤ με τον πατέρα μου, ήμουν δεν ήμουν 7 χρονών, μια φράση και μονό μια μου έχει μείνει από τις τότε πολιτικές διαπιστώσεις-δηλώσεις πολιτικών και δημοσιογράφων...."άλλα 4 χρόνια λιτότητας!!!"
Από τότε αυτό το παιδάκι μεγάλωσε, τελείωσε το δημοτικό και στα τότε 4 χρόνια και κάτι λιτότητας προστέθηκαν άλλα 4, τα προηγούμενα ΔΕΝ έφτασαν. Το παιδί έγινε παλικάρι λοιπόν, πήγε γυμνάσιο, λύκειο, σπούδασε, βρήκε δουλεία, παντρεύτηκε, έκανε οικογένεια και 2 παιδιά, ζωή να έχουν τα βλαστάρια μου!!
Χτες λοιπόν με την 6χρονη κόρη μου βλέπαμε τις ειδήσεις...σαν να μην πέρασε μια μέρα από τότε που έβλεπα εγώ με τον πατέρα μου τις ειδήσεις. Μόνο που τώρα στα 4 χρόνια λιτότητας που ήταν 34 χρόνια λιτότητας....προστέθηκαν άλλα τόσα...τουλάχιστον.
Δεν διαχειρίστηκα τίποτα, και όμως χρωστάω τα πάντα και πρέπει να πληρώσω. Θεωρώ πως ο μέσος όρος ζωής του ανθρώπου ακόμα και σήμερα είναι πολύ μικρός σε χρονική διάρκεια για να υποθηκευθεί ξεπληρώνοντας ένα φαγοπότι που στήθηκε εν απουσία μου!!!
Και δεν φτάνουν όλα τα άλλα με κοροϊδεύουν και οι κατά τα άλλα φίλοι μου, να πουλήσω τα νησιά και την Ακρόπολη να ζήσω!!! Και να φανταστεί κανείς πως οι παππούδες μας πολέμησαν για όλες αυτές τις αξίες υλικές και άυλες.

Bookmark and Share

Creative Commons License
Το κείμενο Σαν να μην πέρασε μια μέρα... από το http://sine-mora.blogspot.com/ διέπεται από την άδεια Creative Commons Αναφορά προέλευσης-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.
Η φωτογραφία είναι από http://www.flickr.com/photos/stuartpilbrow/ / CC BY-SA 2.0

Ετικέτες , , ,

1 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger nemesis είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!!

7 Μαρτίου 2010 - 1:15 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα