Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Έκανα τη ζωή μου ποδήλατο!!!

Γεια σας τι κάνετε; Αγόρασα ποδήλατο!!! Άσχετο θα μου πείτε και τι μας νοιάζει εμάς τι αγορές έκανες αυτό το μήνα. Όχι κάνετε μέγα λάθος, σας νοιάζει και σας αφορά η αγορά του ποδηλάτου μου, και θα καταλάβετε αμέσως το γιατί.
Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του. Το ποδήλατο αποτελεί ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο μεταφορικό μέσο. Ο αριθμός των ποδηλάτων του πλανήτη στις μέρες μας υπολογίζεται ότι ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο.(Απόσπασμα από Wikipedia, για περισσότερα ένα κλικ στο ποδήλατο αρκεί!)
Αφού λοιπόν αγόρασα ένα φτηνό ποδήλατο, ένα mountain bike για να ξέρουμε και τι γράφουμε, βγήκα στους δρόμους. Η αλήθεια είναι πως το ποδήλατο δεν ξεχνιέται. Διάφορα όμως μέρη του σώματός μας "χάνουν" την επαφή τους με το ποδηλατάκι μας! Παρόλο που άκουσα και έλαβα σοβαρά υπ' όψιν  τις συμβουλές φίλων και γνωστών να το ξεκινήσω χαλαρά το όλο εγχείρημα, με πολύ χαλαρό πετάλι και λίγα χιλιόμετρα, ένα θα σας πω...
...το βράδυ δεν μπορούσα να κάτσω!

Την επόμενη μέρα έκανα πάλι ακριβώς αυτό που μου είπαν, ανέβηκα στο ποδήλατο για άλλη μια χαλαρή και μικρή βόλτα με ανάλαφρο πετάλι! Αυτό ήταν σιγά σιγά μέσα σε μια βδομάδα, αισθάνθηκα σαν να μην είχα σταματήσει ποτέ να κάνω ποδήλατο, σαν να μην το άφησα ούτε μια μέρα! Κόλλησα και κάθε μέρα κάνω τουλάχιστον 10km και όχι σε ευθεία διαδρομή, ανηφόρες & κατηφόρες included! Μέσα σε όλο αυτό το πακέτο, (τι σου είναι η ψυχολογία ε;) άρχισα να βλέπω παντού ποδήλατα. Δεν τρελάθηκα και δεν έχω παραισθήσεις, τα ποδήλατα και οι ποδηλάτες  ήταν πάντα εκεί, απλά εγώ δεν τους "έβλεπα". Στους δρόμους, στους σταθμούς του προαστιακού, παντού. Ακόμα και στο Internet υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος και εγώ αγνοούσα την ύπαρξή του. Ποδηλάτες από όλες της μεριές της Αττικής και της Ελλάδας, οργανωμένοι, καταρτισμένοι, με site με blogs προσπαθούν να μεταδώσουν σε όλους μας την επιτακτική ανάγκη της χρήσης του ποδηλάτου. Προσπαθούν να κερδίσουν περισσότερο χώρο για τα ποδήλατα, στους δρόμους, στα τραίνα, στο μετρό, παντού.

Σε όλες τις Ευρωπαϊκές πόλεις υπάρχουν ποδηλατόδρομοι. Εγώ προσωπικά μετά από μια επίσκεψη στην πόλη της Καρδίτσας, έπαθα πλάκα. Στο κέντρο της πόλης υπάρχουν ποδηλατόδρομοι και όλοι τους χρησιμοποιούν. Σε καμία άλλη Ελληνική πόλη δεν έχω δει τόσες εκατοντάδες ποδήλατα με ποδηλάτες από 5 μέχρι 80 ετών! Μπράβο στην πόλη της Καρδίτσας, είναι σίγουρα ένα παράδειγμα προς μίμηση.
Το ξέρατε πως σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες στην Αθήνα αλλά και σε άλλες περιοχές διοργανώνονται critical mass ride! Τώρα αν δεν ξέρετε τι ακριβώς είναι αυτό, δεν θέλω να τους πάρω τα κλικ, θα σας στείλω εκεί που το διάβασα και το έμαθα και εγώ,(τι είναι το critical mass ride?) ελπίζω και πρέπει να το βρείτε άκρως ενδιαφέρον. 
Το πάν δεν είναι η ταχύτητα, τρέχουμε τόσο πολύ στη ζωή μας σήμερα και όμως τις περισσότερες φορές φτάνουμε αργοπορημένοι, ας πάμε και λίγο χαλαρά, να ακούσουμε, να δούμε. Αφήστε λοιπόν  το 4τροχο που θέλει ένα κουβά βενζίνη για να σας πάει 2 τετράγωνα πιο κάτω και πάρτε το ποδήλατο, εκεί που η απόσταση και η περίσταση σας το επιτρέπει. Κάθε φορά που θα κάνετε και από μια βόλτα, θα σας θυμίζει της εποχές που λέγατε στο σπίτι..."εγώ φεύγω, πάω κάτω για ποδήλατο..." και σας έλεγαν..."να προσέχεις, μην πας μακρυά και το νου σου στα αυτοκίνητα". Εμένα πάντως αυτό μου ήρθε σαν σκέψη και σαν ανάμνηση.

Σας εύχομαι καλές βόλτες, τα λέμε...

Χρήσιμα link, επισκεφθείτε τα όλα το αξίζουν!
http://www.podilates.gr/
http://criticalmass.gr/
http://www.podilates-thess.gr/
http://podilatesnotia.blogspot.com/
http://anatolikoipodilates.blogspot.com/
http://boreioipodilates.wordpress.com/

Αν έχετε περισσότερα link στείλτε τα ως comments και θα τα συμπεριλάβω στο post!




Bookmark and Share
Creative Commons License

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα