Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010

(10 Δεν) + (3 Θέλω) = I want my life back

Δεν αντέχω ούτε να βλέπω, ούτε να ακούω, έστω και αν είναι από σπόντα, έστω και αν είναι από άλλες τηλεοράσεις τις μεσημεριανές εκπομπές!
Δεν αντέχω άλλο ειδήσεις τύπου..."ο ουρανός όπου να ναι θα πέσει στο κεφάλι μας" Αυτό είναι...ψυχολογικός πόλεμος, ψυχολογικός βιασμός κατά συρροή και κατ' εξ ακολούθηση!
Δεν είναι μόνο το χρήμα, οι αριθμοί, τα επιτόκια και τα μηδενικά που υπάρχουν σε αυτή τη μικρή σε διάρκεια ζωή μας!
Δεν είναι τα κινητά, τα ακίνητα, τα κυβικά, τα τετραγωνικά, τα στρέμματα, τα μέτρα πάνω απ' όλα!
Δεν μπορούμε όλοι να γίνουμε τραγουδιστές, παρουσιαστές, ηθοποιοί, χρηματιστές, διευθυντές, καθένας από εμάς έχει την δική του μοναδικά αξία, η αξία αυτή ουδεμία σχέση έχει με οποιαδήποτε ιδιότητα, ότι λάμπει δεν είναι χρυσός!
Δεν μπορούμε πάντα μαζί με τα ξερά να ξεριζώνουμε και τα χλωρά, η καραμέλα έλιωσε και τα χλωρά έγιναν πεύκα...δεν ξεριζώνονται, τουλάχιστον όχι έτσι απλά!

Δεν θέλω να ζω για να δουλεύω, αισθάνομαι σαν δούλος που αντί να μου πετάξουν το ψωμί στο τέλος της ημέρας, μου πετάνε τα ψιλά για να το αγοράσω ώστε να  έχω την ψευδαίσθηση ότι είναι επιλογή μου...το ψωμί μου!
Δεν θα ζήσω 200 χρόνια, 6 και 7 χρόνια οικονομικής λιτότητας σε αναλογία πάντα με το προσδόκιμο ζωής είναι το 1/10 της ζωής μου, λεφτά μπορείτε πάντα να τυπώσετε, τα χρόνια μου όμως...ποτέ!
Δεν μπορείς να υποθηκεύεις το μέλλον για να διορθώσεις το άδικο παρελθόν σου, το μέλλον δεν σου ανήκει!
Δεν γεννήθηκε τυχαία η Δημοκρατία στη Ελλάδα την έχουμε στο αίμα μας, μαζί με την υπομονή και την ανοχή, όμως τα δύο τελευταία έχουν και τα όριά τους και νομίζω πως κάπου εδώ τα ξεπεράσαμε!

Θέλω τα παιδιά μας να ζήσουν καλύτερα από μας, το κάθε πέρσι και καλύτερα είναι εντελώς ασύμβατο και με την γνώση και με την τεχνολογία του σήμερα!
Θέλω όλες οι μάνες να μπορούν να είναι σπίτι να μεγαλώνουν τα παιδιά τους, όπως παλιά, όπως είναι στη φύση μας!
Θέλω να σταματήσετε για μια στιγμή  να τρέχετε, να φωνάζετε και σκεφτείτε, από τον πιο μικρό οργανισμό μέχρι και τον άνθρωπο η διαιώνιση του είδους και της ζωής είναι ο πρωταρχικός στόχος, εμείς κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να κάνουμε αυτή την διαδικασία όλο και δυσκολότερη, λες και θέλουμε να την σταματήσουμε!
Bookmark and Share


ΥΓ. Ευχαριστώ το Μανώλη που μου έστειλε αυτό το video και έγινε η αφορμή του post!


Creative Commons License
Το κείμενο διέπεται από την άδεια  
Η φωτογραφία είναι από:


Ετικέτες , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα